Czy warto zainwestować w Allegro Ads? Przegląd zalet i potencjalnych korzyści

Wstęp do Allegro Marketplace

Allegro jest największą platformą handlu elektronicznego w Polsce, stanowiąc niezastąpione źródło ofert produktów – zarówno dla konsumentów, jak i dla przedsiębiorców. Dzięki swojej szerokiej ofercie i łatwo dostępnej platformie, Allegro gromadzi miliony użytkowników, którzy codziennie przeglądają, porównują i kupują produkty z różnych kategorii. Od elektroniki, przez modę, aż po sprzęt domowy – polski marketplace jest miejscem, gdzie można znaleźć prawie wszystko. Jest to miejsce idealne dla przedsiębiorców, którzy prowadzą sklep stacjonarny i chcą przenieść sprzedaż do Internetu oraz osób, które dopiero zaczynają swoją przygodę z handlem online.

W poniższym artykule przedstawimy Ci, czym jest kampania Allegro Ads, opiszemy funkcjonalności panelu Allegro Ads, dowiesz się, jakie są rodzaje reklam Allegro Ads oraz poznasz zalety tego narzędzia.

rys. 1 system reklamowy Allegro – graficzna kampania ofert Allegro Ads network

Reklama na Allegro – o co chodzi? Czy warto korzystać z Allegro Ads?

Allegro Ads jest wyjątkowym narzędziem marketingowym, które umożliwia przedsiębiorcom promowanie swoich produktów bezpośrednio na platformie Allegro. Działa to na podobnej zasadzie jak tradycyjna reklama internetowa, z tą różnicą, że Allegro Ads skierowana jest bezpośrednio do potencjalnych klientów na marketplace. Dzięki temu, kampania reklamowa Allegro ma znacznie większe szanse na dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej, co zwiększa efektywność spotów. To doskonałe narzędzie dla wszystkich sprzedawców, którzy chcą zwiększyć swoją widoczność i sprzedaż.

Kto powinien wybrać reklamę Allegro Ads?

Reklama w Allegro Ads jest skierowana przede wszystkim do sprzedawców, którzy chcą zwiększyć widoczność swoich produktów i dotrzeć do szerszego grona potencjalnych klientów. Korzystać z Allegro Ads mogą wszyscy sprzedawcy, bez względu na to, czy jest to duże przedsiębiorstwo, czy mały biznes domowy. To doskonała okazja dla tych, którzy chcą wyróżnić swoje produkty wśród szerokiej gamy ofert dostępnych na platformie.

Możliwości reklam na Allegro są niemal nieograniczone. Dzięki różnym formatom reklam, takim jak reklamy dedykowane, wyróżnione produkty czy reklamy graficzne, sprzedający mogą dostosować swoje kampanie do konkretnych produktów i grup docelowych. Możliwe jest również targetowanie reklam na podstawie historii przeglądania i zachowania użytkowników, co dodatkowo zwiększa skuteczność. W dzisiejszych czasach skuteczny marketing internetowy jest kluczowy dla sukcesu w handlu online, a kampania marketingowa Allegro Ads jest jedną z opcji, które pomagają to osiągnąć.

rys. 2 parametry reklamy Allegro – techniczne kwestie Allegro Ads warto odpowiednio uzupełnić

Kampanie reklamowe Allegro Ads

Możliwości i zalety reklamy Allegro Ads

Kampanie Allegro Ads dają możliwość tworzenia spersonalizowanych reklam, które skupiają się na konkretnych produktach lub kategoriach. To pozwala na precyzyjne dostarczenie przekazu do potencjalnych klientów, którzy są najbardziej zainteresowani Twoją ofertą. Reklamy na Allegro potrafią być niezwykle pomocne przy rozwijaniu nowego profilu sprzedażowego, ponieważ dzięki nim jesteś w stanie wybić się z tłumu i pokazać użytkownikom portalu, że w ogóle istniejesz. Dobrze przygotowania kampania jest w stanie wygenerować naprawdę pokaźny ruch w sklepie i dużą sprzedaż.

Dodatkowo – panel oferuje różne formy reklam – od sponsorowanych linków po wyróżnione miejsca na stronie głównej. Ta różnorodność pozwala dostosować na Allegro kampanie do specyfiki Twojego biznesu oraz produktu. Struktura konta Allegro Ads daje ogrom możliwości.

REKLAMA W ALLEGRO ADS – MOŻLIWOŚCI

1. Przygotowywanie różnych typów emisji: Poza tym, że możesz robić spoty, które wyświetlą się w obrębie marketplace’u, Allegro umożliwia połączenie kampanii z Google Ads oraz Facebook Ads, co zdecydowanie ma wpływ na dotarcie do jeszcze większej grupy potencjalnych klientów. O ile w opcji Google chodzi o wyświetlanie produktów na stronie wyszukiwania, tak w przypadku Facebook’a działa remarketing Allegro, czyli w mediach społecznościowych wyświetlają się niedawno oglądane produkty z platformy sprzedażowej.

2. Tworzenie zróżnicowanych reklam: Polski marketplace stworzył przestrzeń, w której masz szeroki wachlarz dostępnych szablonów spotów.

ALLEGRO ADS TYPY:

Na pytanie „Jakie są typy reklam Allegro Ads?” można odpowiedzieć na kilka sposobów. Najbardziej ogólnym podziałem jest rozkład na oferty sponsorowane, reklamę graficzną oraz sieć reklamową.

Oferty sponsorowane to po prostu Twoje aukcje, które za odpowiednią opłatą, możesz pokazać m. in. na górze strony wyszukiwania Allegro. Takie listingi opisane są jako „Sponsorowane”. Obok tego, często pojawiają się oferty z podpisem „Promowane” – to jednak dotyczy produktów wyróżnionych, co nie jest ściśle powiązane w Allegro Adsami. Aukcje sponsorowane są niezwykle popularne wśród sprzedawców, głównie dlatego, że w tym przypadku płaci się jedynie za kliknięcie, którego CPC zaczyna się od 10 groszy. Co więcej – możesz ustalić budżet dzienny oraz określić maksymalną stawkę za kliknięcie. Oferty sponsorowane Allegro Ads wyświetla w wynikach wyszukiwania Allegro, w kolumnie po lewej stronie wyszukiwania, a także na stronie oferty.

Reklama graficzna Allegro Ads pozwala Ci na dotarcie określonej grupy docelowej, przyczynia się do umocnienia wizerunku sklepu oraz daje możliwość przekierowania odbiorców do grup listingowych czy też bezpośrednio do profilu. Na Allegro reklama graficzna optymalizowana jest na podstawie słów kluczowych, a także kategorii. Podczas tworzenia kampanii ustalisz kluczowe frazy oraz określisz słowa wykluczające, dobierzesz również kategorie – dzięki temu Twoja reklama będzie wyświetlana. Reklamę graficzną dzielimy na szablonową i banerową (w tym baner elastyczny). Graficzne reklamy Allegro to idealny pomysł na budowanie świadomości marki na Allegro.

Sieć reklamowa to po prostu reklamowanie się dalej niż na samym Allegro – Twoje aukcje pojawiają się w serwisach partnerskich w formie remarketingowej.

TYPY REKLAM ALLEGRO ADS

rys. 3 rodzaje reklam Allegro Ads network – kampanie w Allegro Ads

3. Zaawansowane zarządzanie kampaniami Allegro Ads: Reklama Allegro musi być stale kontrolowana, ponieważ marketing internetowy to niezwykle dynamiczna dziedzina, na którą wpływ mają klienci, a ich potrzeby stale się zmieniają. Panel Allegro Ads pozwala na podejrzenie statystyk w celu dokonania profesjonalnej analizy skuteczności podjętych działań reklamowych. W każdej chwili spoty możesz edytować i dostosowywać do nowych danych i wyciągniętych wniosków.

4. Analiza słów kluczowych: W celu optymalizacji aukcji oraz wykreowaniu perfekcyjnej reklamy w Allegro Ads, należy dobrać odpowiednie słowa kluczowe. Na szczęście polska platforma sprzedażowa udostępnia narzędzie o nazwie Planer kampanii, z pomocą którego możesz przeanalizować moc wyszukiwania interesujących Cię fraz.

5. Poprawienie widoczności: Chodzi zarówno o oferty, jak i cały sklep. Potencjał sprzedażowy Allegro Ads jest nieograniczony.

ZALETY ALLEGRO ADS

  1. Pozycjonowanie w wynikach wyszukiwania: Allegro Ads pozwala na wyświetlanie Twoich produktów na wyższych pozycjach w wynikach wyszukiwania i – dzięki temu – Twoje produkty są bardziej widoczne dla osób, które poszukują konkretnych produktów.
  2. Szeroka gama kategorii produktów: Dzięki różnorodności kategorii produktów na marketplace, możesz skierować swoje reklamy do bardzo specyficznych grup odbiorców, które są zainteresowane konkretnymi typami produktów.
  3. Raportowanie i analiza wyników: Allegro kampanie reklamowe oferują zaawansowane narzędzia do monitorowania i analizowania wyników Twoich reklam. Dzięki temu, możesz na bieżąco optymalizować swoje kampanie i zwiększać ich efektywność.
  4. Efektywność kampanii Allegro: Dobrze zoptymalizowana reklama jest w stanie przynieść bardzo dużą sprzedaż. Im więcej sprzedanych produktów, tym więcej opinii i komentarzy. Im dalej dotrzesz, tym mocniej zakotwiczysz się w świadomości klientów. Musisz jednak pamiętać, że piękna reklama to nie wszystko. By zwiększyć sprzedaż na Allegro, masz pełne prawo wspomóc się kampaniami, aczkolwiek ogromny wpływ na decyzję zakupową ma również atrakcyjna aukcja. Zadbaj więc, aby opisy i zdjęcia były poprawne, estetyczne i zawierały język korzyści.
  5. Wizualne wyróżnienie produktów: Promocja Allegro Ads pozwala na wyróżnienie Twoich produktów na tle konkurencji. Dzięki atrakcyjnym reklamom, Twoje produkty przyciągają większą uwagę potencjalnych klientów.

rys. 4 system analityczny Allegro Ads – kampanie w Allegro Ads

 

ADS 4 BRANDS

A4B to dodatkowa opcja w reklamach od Allegro, która działa na nieco innych zasadach niż pozostałe rodzaje reklam, więc poświęcamy im oddzielny akapit.

Ads4Brands – na czym polega usługa Allegro Ads?

Jest to format przygotowany dla marek posiadających co najmniej jednego dystrybutora na platformie Allegro. Pozwala na to, by z poziomu jednego konta Allegro Ads zarządzać kampaniami, niwelując tym samym rywalizację między sprzedawcami. Można rzec, że jest to swego rodzaju zabezpieczenie, zarówno dla dystrybutorów, jak i brandów.

Korzyści Allegro Ads – co daje płatna reklama? Budowanie świadomości marki na Allegro

Możliwości Allegro Ads zostały wymienione powyżej, a teraz warto odpowiedzieć na pytanie – Co nam daje reklama na Allegro w praktyce?

Jedną z najważniejszych korzyści z Allegro Ads jest zdecydowanie pozycja sklepu w sieci. Bardzo często zdarza się, że aukcje, reklamowane przez polski marketplace, wyświetlają się na stronie wyszukiwania Google. Pozwala to na „zaistnienie” w świadomości osób, które – de facto – nie szukały towaru bezpośrednio na Allegro, a mimo wszystko – mogą tam trafić – i to właśnie do Ciebie.

Wraz z przejściem klienta na Twój profil, pojawia się możliwość sprzedania produktu. Jeśli zdjęcia i opis będą zachęcające, wtedy występuje ogromna szansa, że osoba zainteresowana zrobi u Ciebie zakupy. To oczywiście przekłada się na zwiększenie zysku. Koszty Allegro Ads nie są ogromne, więc jedna reklama może przynieść dużą sprzedaż. Czy to jedyne zalety reklamy Allegro Ads? Nie! Dzięki płatnym kampaniom – z czasem Twój sklep będzie zyskiwać coraz większą rozpoznawalność, a jak wiadomo – kupujący bardziej ufają sprzedającym, których znają bądź kojarzą.

Funkcjonalności panelu Allegro Ads

Jak korzystać z Allegro Ads?

Wiesz już, że reklamy dzieli się na oferty sponsorowane oraz reklamy graficzne. Panel Allegro Ads daje dostęp do narzędzi, które pomagają w optymalizacji reklam. Znajdziesz tam informacje o tym, ile do tej pory kosztowały Cię kampanie oraz ile na nich zarobiłeś. Strona główna to także dostęp do wszystkich Twoich spotów, które możesz podejrzeć i, w miarę potrzeby, zmieniać. W ramach ofert sponsorowanych można tworzyć reklamy na cały asortyment, ale też na pojedyncze produkty.

Platforma udostępnia pełne statystyki, na podstawie których można przygotować obszerną analizę i dokonać satysfakcjonujących zmian. Liczby pokazane są zarówno na wykresie, jak i w formie tabeli.

Analiza danych Allegro Ads

  • KLIKNIĘCIA – ogół kliknięć ofert Allegro Ads;
  • ODSŁONY – pełna liczba wyświetleń reklamy;
  • CTR – procentowy wskaźnik kliknięć do odsłon;
  • CPC – koszt jednego kliknięcia;
  • KOSZT – ogólny koszt za reklamę;
  • ZWROT Z INWESTYCJI – różnica pomiędzy przychodem z ofert a ich kosztem.

rys. 6 allegro ads reklama – informacje dodatkowe Allegro Ads

 

Informacje dodatkowe Allegro Ads, czyli pozostałe parametry reklamy Allegro

  • SPRZEDAŻ WSPIERANA – kwota brutto, która została wliczona w zysk z oferty sponsorowanej, ALE pierwszym stopniem było kliknięcie w reklamę graficzną Allegro Ads;
  • CPM – koszt tysiąca wyświetleń reklamy.

Ile kosztują kampanie w Allegro Ads?

Ceny reklam są na ogół niewielkie, jednak zależą od wielu czynników, które należy stale kontrolować. Wymienione wyżej wskaźniki są kluczowe w określaniu ogólnego kosztu i zdefiniowaniu budżetu. Zaletą na pewno jest fakt, że w większości przypadków płaci się za kliknięcie, czyli realne działanie klienta. W przypadku ofert sponsorowanych sprzedawca nie ponosi kosztów za wyświetlenie reklamy. Dzieje się to dopiero, gdy w grę wchodzi reklama graficzna Allegro Ads, gdzie naliczane są opłaty za jej wyświetlanie.

Ads cennik, czyli model rozliczeniowy Allegro Ads

Allegro Ads rozliczamy zazwyczaj na podstawie CPC (Cost Per Click), co oznacza, że płaci się tylko za kliknięcia, a nie za wyświetlenia. Dzięki temu sprzedawcy mają większą kontrolę nad swoim budżetem, ponieważ płacą tylko wtedy, gdy użytkownik faktycznie wejdzie w ich reklamę. Istnieje również możliwość ustalania maksymalnej stawki za kliknięcie, a ponadto można wybrać dzienny budżet Allegro Ads, co pozwala na kontrolę wydatków.

rys. 8 koszty Allegro Ads

Pamiętaj, że Allegro regularnie aktualizuje swoje usługi i funkcje, więc warto regularnie sprawdzać najnowsze informacje na ich stronie internetowej lub w sekcji pomocy. Allegro Ads cennik – co do zasady – nie istnieje.

Raporty Allegro Ads

Zajmując się prowadzeniem kampanii ads – należy doskonale poruszać się po świecie raportów i analiz. Reklama sponsorowanej oferty wpłynie na budowanie świadomości marki na Allegro, jednak nie stanie się to samoistnie. Wyniki Allegro Ads będą pozytywne jedynie wtedy, gdy prowadzone kampanie będą stale nadzorowane i aktualizowane. Algorytm Allegro Ads jest zmienny, tak samo jak zmienne są decyzje zakupowe klientów. Zdarza się, że graficzne reklamy Allegro bywają bardziej skuteczne niż oferty sponsorowane, jednak – by się o tym przekonać, wypada zajrzeć w raporty Allegro Ads.

rys. 9 techniczne kwestie Allegro Ads – algorytm Allegro Ads

Agencja reklamowa Allegro Ads – kiedy warto skorzystać?

AGENCJA ALLEGRO ADS

Agencje reklamowe specjalizują się w zarządzaniu spotami za Ciebie. Korzystając z ich usług, możesz skupić się na tym, co robisz najlepiej – prowadzeniu swojego biznesu – podczas gdy inni zajmą się szczegółami twojej strategii reklamowej.

Kto może skorzystać z usług agencji reklamowych Allegro Ads? Praktycznie każdy sprzedawca. Niezależnie od tego, czy jesteś małym przedsiębiorcą, który dopiero zaczyna swoją przygodę z e-commerce, czy doświadczonym sprzedawcą poszukującym nowych sposobów na zwiększenie swojej widoczności, agencja może pomóc Ci osiągnąć Twoje cele.

Dlaczego warto korzystać ze wsparcia takich firm? Po pierwsze, mają one doświadczenie i wiedzę, które pomogą Ci w maksymalnym wykorzystaniu tej platformy. Po drugie, dzięki stałemu monitorowaniu i optymalizacji Twojej kampanii, agencje mogą pomóc Ci osiągnąć lepsze wyniki za ten sam budżet. Po trzecie, zrozumienie danych i analizy wyników kampanii to klucz do sukcesu w marketingu cyfrowym, a agencje reklamowe mają narzędzia i umiejętności, aby to zrobić efektywnie.

Skorzystanie z pomocy agencji otwiera drzwi do skutecznej strategii marketingowej, która może znacząco przyczynić się do wzrostu Twojego biznesu online. Jest to inwestycja, która zasługuje na rozważenie, jeśli chcesz zwiększyć swoją widoczność na Allegro i przekształcić przeglądających w kupujących.

AGENCJA ALLEGRO ADS PARTNER

rys. 10 Agencje służą pomocą Allegro Ads – ads4brands Allegro Ads

Allegro Ads Partner to program stworzony przez Allegro, skierowany do wybranych agencji reklamowych. Agencje te, na podstawie specjalistycznej wiedzy i umiejętności, prowadzą profesjonalne kampanie w imieniu sprzedawców. W celu uzyskania tego statusu trzeba spełnić szereg przesłanek, co świadczy o tym, że jest to całkiem prestiżowe wyróżnienie. By zostać Partnerem należy m. in.:

  • prowadzić konto agencyjne;
  • posiadać certyfikat Allegro Ads;
  • obsługiwać co najmniej 3 klientów.

W ramach Allegro Ads agencje robią wszystko, aby klienci odnotowywali jak najwyższe przychody.

rys. 11 Allegro Ads warto – Allegro Ads agencje

 

Na pytanie „Czy warto inwestować w Allegro Ads?” odpowiadamy: TAK!

Korzystasz z Allegro Ads w Twojej firmie?

Allegro Ads jest potężnym narzędziem, które może znacznie przyczynić się do rozwoju Twojego biznesu online. Oto kilka powodów, dla których warto rozważyć wybranie tej opcji:

  1. Zasięg: Allegro jest jedną z największych platform e-commerce w Polsce, z milionami użytkowników przeglądających i kupujących produkty każdego dnia. Dzięki Allegro Ads, Twoje produkty mogą zyskać większą widoczność wśród szerokiej publiczności.
  2. Celowanie: Allegro Ads oferuje zaawansowane opcje targetowania, które umożliwiają Ci dotarcie do konkretnego segmentu klientów. Możesz dostosować swoje kampanie na podstawie wielu czynników, takich jak demografia, zachowanie użytkowników, zainteresowania, a nawet konkretne produkty, które przeglądają.
  3. Elastyczność budżetu: Dzięki modelowi płatności za kliknięcie (CPC), płacisz tylko za użytkowników, którzy faktycznie klikają na Twoją reklamę. Możesz również ustawić dzienne limity budżetu, aby mieć pełną kontrolę nad tym, ile wydajesz.
  4. Pomiar i optymalizacja, analiza danych Allegro Ads dostarcza szczegółowe na temat wydajności Twoich kampanii, co umożliwia Ci monitorowanie i optymalizację swoich działań reklamowych w oparciu o konkretne wyniki.
  5. Wzrost sprzedaży: Ostatecznie, celem Allegro Ads jest zwiększenie sprzedaży. Poprzez zwiększenie widoczności Twoich produktów, docieranie do odpowiednich klientów i optymalizację kampanii na podstawie danych, Allegro Ads może przyczynić się do zwiększenia konwersji i sprzedaży.

Pamiętaj jednak, że jak każde narzędzie reklamowe, Allegro Ads wymaga strategicznego podejścia i ciągłego monitorowania. Reklama może być inwestycją, ale jeśli jest dobrze zarządzana i optymalizowana, może przynieść znaczne korzyści dla Twojego biznesu.

Chcesz zwiększyć sprzedaż na Allegro? Chciałbyś promować się w Allegro Ads?

… ale nie do końca czujesz, że sobie poradzisz? Nasi specjaliści Allegro Ads chętnie Ci pomogą!

Wiemy, jak ważne jest budowanie świadomości marki na Allegro, dlatego doskonale zdajemy sobie sprawę, że odpowiednio zoptymalizowane kampanie potrafią zdziałać cuda. Poprowadzimy reklamy Allegro Ads w Twojej firmie, jednocześnie odciążając Twoje barki, byś mógł skupić się innych, istotnych kwestiach swojego biznesu.

Dlaczego Net Convertis?

Jesteśmy doświadczonymi ekspertami w dziedzinie reklamy internetowej. Od lat działamy na platformie Allegro i udało nam się poznać ją już od podszewki, ale jednocześnie stale się rozwijamy, obserwując i ucząc się nowości, jakie serwuje nam poznański marketplace. Jesteśmy stale na bieżąco. Znamy wszystkie możliwości reklam w Allegro, co skutkuje posiadanym przez nas statusem Allegro Ads Partner.

Stawiamy na wysokie wyniki i bawimy się algorytmem tak, by osiągać coraz więcej. Odbyliśmy liczne szkolenia, dysponujemy ogromną wiedzą. Zaufali nam najwięksi producenci, w tym lider kosmetyczny NIVEA, z którym działamy od 2021 roku.

Prowadzimy stały nadzór nad przygotowanymi spotami i aktywnie reagujemy na zmiany. U nas budżet nie jest przepalany. 🙂 Jako agencja Allegro Ads Partner gwarantujemy Ci, że każdego klienta traktujemy indywidualnie, a przedsięwzięcia realizujemy od A do Z. Najpierw analizujemy produkt i staramy się go w pełni poznać, następnie sprawdzamy rynek oraz docelową grupę odbiorców. Później tworzymy strategię dopasowaną do Twoich celów oraz potrzeb. Od momentu uruchomienia kampanii, staramy się jak najidealniej poprowadzić reklamy na Allegro. Monitorujemy efektywność reklam i dokonujemy optymalizacji i aktualizacji, by osiągnąć maksymalne rezultaty. Zapewniamy naszemu klientowi Allegro Ads pomoc na każdym kroku.

Poza tym, że reklamujemy produkty Allegro Ads, zajmujemy się również kompleksowa obsługą kont sprzedażowych w modelu dystrybucyjnym. Oznacza to, że posiadamy własny magazyn, w którym przechowujemy odkupiony towar. Zajmujemy się przygotowywaniem oferty, optymalizacją listingów oraz obsługą klientów. Z uwagi n fakt, że również logistyka jest po naszej stronie – na naszych barkach spoczywa odpowiedzialność za dostawy i zwroty oraz reklamacje. W takim rozwiązaniu reklamy Allegro są dla nas jeszcze bardziej przyjemnie do tworzenia z uwagi na fakt, że mamy doskonałą wiedzę produktową.

Skontaktuj się z nami już teraz i rozpocznijmy wspólne tworzenie reklamy Allegro!

Skontaktuj się z nami już teraz i rozpocznijmy wspólne tworzenie reklamy Allegro!

FAQ

Czym jest Allegro Ads?

Jest to system reklamowy Allegro, umożliwiający tworzenie kampanii w platformie Allegro, ale też poza nią. Produkty w ramach Allegro Ads są lepiej widoczne i mogą generować duży zysk.

Reklama marki na Allegro – co można zyskać dzięki Allegro Ads?

Dzięki kampanii Allegro Ads można pokazać swoją firmę szerszej publiczności. Reklamy zwiększają widoczność, generują ruch na ofertach, zwiększają sprzedaż, wpisują markę w świadomość klientów.

Jakie są rodzaje kampanii Allegro Ads?

W Allegro Ads typy spotów są różne. Można wybrać reklamę Allegro Ads w formie oferty sponsorowanej lub reklamy graficznej. Dodatkowo występuje opcja Ads 4 Brands.

Promocja w Allegro Ads – czym są oferty sponsorowane Allegro Ads?

W ramach systemu Allegro Ads można skorzystać z oferty sponsorowanej, czyli reklamy konkretnej aukcji bądź grupy listingów. Przy aukcji, która jest podbita za pomocą Allegro Ads widnieje napis „sponsorowane”. Nie powinno się jej mylić z ofertami, które oznaczone są jako „promowane” – to dotyczy wyróżnień, które nie znajdują się w panelu kampanii.

Czym jest reklama graficzna Allegro Ads?

Reklama graficzna Allegro Ads to rodzaj spotu, który pozwala na pokazywanie swoich produktów w formie baneru, szablonu lub baneru elastycznego. Na reklamie graficznej można umieścić logo firmy, hasło reklamowe, pokazać produkty i w nietuzinkowy sposób zaprosić potencjalnego klienta do sklepu. Tworzenie reklamy graficznej to proces wymagający odrobiny kreatywności i nieszablonowego podejścia do marketingu.

Czym są reklamy zewnętrzne Allegro Ads?

Są to spoty reklamowe poza platformą, które pojawiają się między innymi w Google lub na Facebooku.

Potencjał sprzedażowy Allegro Ads – jakie są możliwości Allegro Ads?

Narzędzie reklamowe pozwala dotrzeć do szerokiego grona potencjalnych klientów, co daje ogromną szansę na zwiększenie sprzedaży, a to jednocześnie wpływa na osiągnięcie dużego zysku.

Czy warto inwestować w Allegro Ads?

Zdecydowanie tak, jeśli pozna się wszystkie zalety reklamy Allegro Ads.

Jakie są korzyści z Allegro Ads?

Allegro Ads wyświetla Twój sklep w Internecie, dając Ci rozpoznawalność i zwiększają Twoją pozycję w sieci. To przekłada się na zwiększanie sprzedaży.

Koszt kampanii na Allegro – Jak jest rozliczana reklama Allegro Ads? Czy płaci się za produkty Allegro Ads?

Model rozliczeniowy Allegro Ads to głównie CPC, aczkolwiek w przypadku reklam graficznych płaci się na zasadzie CPM. (CPC – Allegro Ads rozliczamy za liczbę kliknięć, CPM – koszt reklamy Allegro określany jest za tysiąc wyświetleń) <- tak jest rozliczana reklama Allegro Ads w najpopularniejszej formie.

Promocja Allegro Ads – Czy można określić dzienny budżet Allegro Ads?

Tak. Masz pełną możliwość wglądu w koszt reklamy Allegro oraz ustalenie, jakiej granicy ma nie przekraczać. Promocja w Allegro Ads (w kwestii opłat) jest bardzo elastyczna, w związku z czym nie ma sztywnej, stałej ceny. Możesz sam ustalić miesięczny budżet Allegro Ads, widełki na CPC/CPM i stale to zmieniać.

Jaki powinien być miesięczny budżet Allegro Ads?

Nie ma sztywnych ram. Płacisz tyle, ile chcesz.

Produkty w kampanii Allegro Ads – Jak wybrać produkty w ramach Allegro Ads?

Jeśli zdecydujesz się inwestować w Allegro Ads, musisz ustalić strategię. Tworzenie reklamy Allegro zacznij od wybrania towaru, który chcesz wypromować. Usługa Allegro Ads pozwala na umieszczenie w kampanii dowolnej liczby aukcji. O tym, jakie produkty wybrać, decydujesz tylko i wyłącznie Ty, w oparciu o to, co i w jakim celu chcesz sprzedać.

Jak sprawdzić wyniki Allegro Ads?

System analityczny Allegro Ads pozwala na wgląd w statystyki i generowanie raportów. Na ich podstawie możesz określić, jak kampanie idzie, czy wymaga zmian, jak się ma konwersja i czy należy coś zmienić. Panel danych to niewątpliwy pozytyw wśród korzyści Allegro Ads.

Jak poprowadzić reklamy na Allegro?

Można to zrobić samodzielnie, zatrudnić osobę odpowiedzialną za reklamy lub podjąć współpracę z agencją reklamową, posiadająca certyfikat Allegro Ads.

Jakie są usługi agencji Allegro Ads?

W zależności od agencji, oferta może się różnić. Głównym zadaniem jest prowadzenie kampanii, natomiast firmy często biorą na siebie szereg innych świadczeń. Mogą zajmować się wymyślaniem haseł reklamowych, tworzeniem grafik, przygotowywaniem raportów z omówieniem i wskazaniem potencjalnej dalszej drogi. Agencyjne konta Allegro Ads różnią się nieco od kont podstawowych, dzięki czemu mają dostęp do dodatkowych narzędzi, wspomagających kampanie. Nasi specjaliści Allegro Ads w Net Convertis przygotują Ci kampanię od A do Z!

Allegro Ads opinie – czy reklamy mają wpływ na oceny klientów? Allegro Ads: opinie

Poniekąd. Dzięki reklamie sprzedajesz więcej, a to może przełożyć się na większą liczbę ocen.

Allegro Ads dla kogo?

Z systemu Allegro Ads może korzystać każdy sprzedający, który ma budżet i chce zwiększyć sprzedaż na Allegro.

rys. 14 Allegro Ads dla kogo / warto reklama Allegro Ads?

Zapraszamy do Zapoznania się z naszymi artykułami o Strefie marek Allegro oraz o historii powstania Allegro